Bij crematorium Rijk van Nijmegen geef jij als algemeen medewerker/ovenist betekenis aan elk afscheid. Met jouw gastgerichte houding en zorgvuldige manier van werken ontzorg je nabestaanden op een belangrijk moment. Je werkt nauw samen met collega’s en zorgt voor een warm, persoonlijk en goed georganiseerd afscheid.
Wat je gaat doen
Je zorgt dat gasten zich welkom voelen en dat het afscheid vlekkeloos verloopt. Je bent zowel gastheer/-vrouw als collega op de achtergrond die het afscheid in goede banen leidt.
-
Je verzorgt een warm welkom voor alle bezoekers.
-
Nabestaanden en uitvaartondernemers sta je telefonisch professioneel te woord en je verwerkt acties en reserveringen zorgvuldig.
-
Administratieve taken voer je uit met aandacht en precisie.
-
Je stelt audiovisuele middelen in (voor beeld en geluid tijdens de plechtigheid) en bedient ze tijdens de plechtigheid.
-
Je zorgt voor bereiding en uitservering van horecaproducten na afloop van de plechtigheid.
-
Het crematieproces begeleid en verzorg je, al dan niet in het bijzijn van nabestaanden.
-
Je zorgt voor een nette en schone werkomgeving, zowel binnen als buiten.
-
Bij onze afdeling Advies & Zorg adviseer je over herinneringsproducten en geef je as uit aan nabestaanden.
Wat je krijgt
-
Oprechte waardering en afwisseling: geen dag is hetzelfde.
-
Een team van collega’s dat het verschil voor anderen wil maken. Een salaris tussen € 2.806,- en € 3.263,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
-
Een contract voor bepaalde tijd met de keuze tussen de 20-24 uur per week.
-
Een goede pensioenregeling.
-
Reiskostenvergoeding (>10 km) en 27,5 vakantiedagen.
Wat je nodig hebt
Bij ons werk draait het om betrokkenheid – bij nabestaanden én collega’s. Je bent goed voorbereid, werkt gastgericht en denkt in oplossingen, ook onder druk. Feedback geven en ontvangen hoort erbij: zo ontwikkel je jezelf, het team en onze locatie. Leren en presteren zijn bij ons vanzelfsprekend. Je bent eigenaar van je bijdrage en ontwikkeling, en voert daarover actief het gesprek met je leidinggevende en team.
-
Je hebt oog voor detail, denkt vooruit en pakt zelfstandig werkzaamheden op.
-
Je bent bereid om 4 tot 5 dagen per week ingepland te worden tussen 09:00 uur ’s ochtends en 21:00 uur ’s avonds (ook op zon- en feestdagen).
-
Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden en klantcontact.
-
Je bent digitaal fit bent en kunt goed werken met verschillende systemen.
-
Je woont in de omgeving van Beuningen.
Solliciteer en maak het verschil!
Klik hier om meer te lezen over de locatie en het werk.
Wil je meer informatie? Bel dan met Leonie van Berkel, locatiemanager: 06 – 13 28 56 09.